H κάλτσα

Μαΐου 29, 2010

Ένας άνδρας κάθεται στο τραπέζι καπνίζει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο γράφει στον υπολογιστή.Μπαίνει η γυναίκα με τσάντες από σούπερ μάρκετ.

ΑΝΔΡΑΣ:     Τι ψώνισες πάλι;

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Τα γνωστά.

ΑΝΔΡΑΣ:     Πήρες πάλι ένα σωρό άχρηστες μαλακίες ;

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Πήρα πάλι ένα σωρό άχρηστες μαλακίες.

Η γυναίκα αδειάζει τις τσάντες με τα ψώνια πάνω στο τραπέζι.

ΑΝΔΡΑΣ:    Σου έχω πει ότι σιχαίνομαι τα αυγά.

Η γυναίκα παίρνει ένα μπωλ,σπάει ένα αυγό και το ρίχνει μέσα.

ΑΝΔΡΑΣ:    Πάλι ομελέτα;

Η γυναίκα σπάει και άλλο αυγό.

ΑΝΔΡΑΣ:     Πάλι ομελέτα..

Η γυναίκα χτυπάει νευρικά τα αυγά στο μπωλ.

ΑΝΔΡΑΣ:   Καριόληδες.. Πήγαινε πιο πέρα.Αηδιάζω μ’αυτή τη μυρωδιά..

                                                Παύση

ΑΝΔΡΑΣ:    Βάλε μέσα λίγο μπέικον να νοστιμήσει.

Η γυναίκα παίρνει το μπέικον και το κόβει με ένα μαχαίρι.

ΑΝΔΡΑΣ:(Γελάει δυνατά)Σου έχει φύγει πόντος από την κάλτσα σου!

Η γυναίκα κοιτάζει τις κάλτσες της,η μία είναι σκισμένη.

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Γαμώτο!

Ο άνδρας γελάει.

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Μπορείς να μου πεις που είναι το αστείο;

Ο άνδρας γελάει.

Η γυναίκα βγάζει τις κάλτσες της,ο άνδρας πάει να αρπάξει τη σκισμένη κάλτσα από τα χέρια της,η γυναίκα την τραβά,τραβάνε και οι δύο.Οάνδρας αρπάζει το μαχαίρι και κόβει την κάλτσα στη μέση.

ΑΝΔΡΑΣ:     Η μισή μου ανήκει..

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Φέρτη μου…                                                                                                                                                              

ΑΝΔΡΑΣ:     Δεν αξίζω μισή κάλτσα μωρό μου;

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Φέρτη μου είπα..

ΑΝΔΡΑΣ:     Θα τη φυλάξω,να εδώ(βάζει την κάλτσα μέσα στο πουκαμισό του)στο μέρος της  καρδιάς..Όταν πεθάνεις μπορώ να τη φορέσω στο μανίκι μου για πένθος..Πολύ καλή ιδέα..Σσσσ…Θα είναι το μυστικό μας μωρό μου.

                                                            Σκοτάδι

Η γυναίκα ξυπόλυτη φτιάχνει καφέ,πλησιάζει πίσω της και τη φιλά στο λαιμό.

ΑΝΔΡΑΣ:     Σκέτο.

ΓΥΝΑΙΚΑ:   Σκέτο τι;

ΑΝΔΡΑΣ:     Καφέ σκέτο.

                                                         Παύση

Ηγυναίκα του βάζει ανόρεχτα καφέ.Ο άνδρας καθεται παλι μπροστά στον υπολογιστή.Τον αφήνει μπροστά του.Ο ανδρας πίνει μια γουλιά.

ΑΝΔΡΑΣ:     Επίτηδες το κάνεις;

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Ποιο;

ΑΝΔΡΑΣ:     Θες να μου σπάσεις τα νεύρα..(παύση) Αυτό θες..Νομίζεις ότι σ’έχω ανάγκη και  παίζεις παιχνίδια μαζί μου.

ΓΥΝΑΙΚΑ:   Τι σκατά κουβαλάς στο κεφάλι σου γαμώτο;Τι σου’κάνα πάλι;

ΑΝΔΡΑΣ:     Σου ζήτησα ένα γαμοκαφέ και μου’φέρες δηλητήριο.

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Σου έβαλα από τον καφέ που πίνω και γω.

ΑΝΔΡΑΣ:     Μόνο που εσύ τον πίνεις με τρεις κουταλιές ζάχαρη,εγώ τον πίνω σκέτο και σκέτος αυτός ο γαμοκαφές που έφτιαξες , δεν πίνεται..Πίνεται; (Ο άνδρας παίρνει το φλυτζάνι με τον καφέ και το βάζει βίαια στο στόμα της)Πες μου πίνεται;

ΓΥΝΑΙΚΑ:   Αφησέ με, με πονάς..

ΑΝΔΡΑΣ:     Έλα πιες,πιες γρήγορα όλο το καφεδάκι σου είναι πολύ ωραίο,θα στο κρατάει ο ιππότης σου μέχρι να τελειώσει όλο.

Ο άνδρας πιέζει με δύναμη το φλιτζάνι στο στόμα της γυναίκας,αυτή αντιστέκεται,ο καφές χύνεται πάνω της.

                                                        Σκοτάδι.                                       

Η γυναίκα στον καθρέφτη βάφεται.Ο άνδρας κάτι διαβάζει στον υπολογιστή.

 ΑΝΔΡΑΣ:    Που πας;

                      Παύση

 ΑΝΔΡΑΣ:    Σε ρώτησα που πας.

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Ξέρεις που πάω.

ΑΝΔΡΑΣ:     Και γιατί βάφεσαι;Έγινε κανένα κοσμοΐστορικό γεγονός και το έχασα;

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Τίποτα δεν έγινε.

ΑΝΔΡΑΣ:     Τότε;

ΓΥΝΑΙΚΑ:   Έχω τα κέφια μου σήμερα, είμαι χαρούμενη(γελάει)..είμαι πολύ χαρούμενη  

                      σήμερα.Σ’ενοχλεί και αυτό;

ΑΝΔΡΑΣ:     Βρήκες καινούργιο παιχνιδάκι;

                    (παύση)     

ΑΝΔΡΑΣ:     Ε;Αυτό είναι;

                  Της αρπάζει τον καφρέφτη από τα χέρια και τη στριμώχνει .

ΑΝΔΡΑΣ:   (Γελάει) Χαίρομαι,χαίρομαι που είσαι χαρούμενη,τώρα που το σκέφτομαι και γω είμαι  χαρούμενος!Είμαι χαρούμενος ,επειδή εσύ είσαι χαρούμενη!Χαίρομαι με τη χαρά  σου..Έτσι δε συμβαίνει σε όλα τα αγαπημένα ζευγάρια;Ναι τελικά είμαι πολύ               

 χαρούμενος..Έλα.. εγώ θα σε κάνω όμορφη(παίρνει το κραγιόν και αρχίζει να τη

βάφει,η γυναίκα αντιστέκεται)Θα σε κάνω πολύ όμορφη,δε θα σε έχει ξαναδεί τόσο 

όμορφη ο μαλάκας σου.(Τη βάφει άτσαλα με το κραγιόν γύρω από το στόμα της)

ΓΥΝΑΙΚΑ:  Παράτα με..(φωνάζει)Είσαι άρρωστος..(εξακολουθεί να τη βάφει)Αφησέ με ,αφησέ με σου λεω..

ΑΝΔΡΑΣ:    Πρέπει να σε κάνω πολύ όμορφη αγάπη μου είναι σπουδαία μέρα σήμερα.Μετα από τόσο καιρό επιτέλους είμαστε και οι δύο χαρούμενοι!               

    Αρχίζει να τη φιλάει στα χείλη,αυτή αντιστέκεται.Προσπαθεί να της βγάλει τη μπλούζα,η γυναίκα ξεφεύγει από τα χέρια του μαζεύει τα πραγματά της προσπαθεί να φύγει.Οάνδρας της κλείνει το δρόμο,παλεύουν,βγάζει από την τσέπη του τη κομμένη κάλτσα και προσπαθεί να την πνίξει.

                                                              Σκοτάδι.

Η γυναίκα δεμένη σε μια καρέκλα,είναι νεκρή,το κόκκινο κραγιόν από τα χείλη της έχει απλωθεί στο προσωπό της .Ο άνδρας και αυτός με κραγιόν στο στόμα και το πρόσωπο.Κάθεται μπροστά στον υπολογιστή.                                                                                                                                                           

ΑΝΔΡΑΣ:    Δε θα  πιστέψεις τι γράφει αυτή η αγγελία αγάπη μου.(Διαβάζει)Ασφαλιστική ζητά νέο εμφανίσιμο εώς σαράντα ετών με προυπηρεσία στον τομέα για θέση μάνατζερ.Αμοιβή  εώς και χίλια πεντακόσια ευρώ μηνιαίως..(στη γυναίκα)Νομίζω ότι συγκεντρώνω όλα τα προσόντα γι’αυτή τη θέση μωρό μου.Τέρμα τα βασανά σου, τώρα θα σε φροντίζω εγώ , εσύ δε θα χρειάζεται να κάνεις τίποτα.Μόνο θα ξεκουράζεσαι,εγώ θα τρέχω τώρα και για τους δύο.Δεν πρέπει να τη χάσω με τίποτα αυτή τη δουλειά μωρό μου.. (Σηκώνεται απότομα φορά πολύ βιαστικά σακάκι,περνά στο λαιμό του γραβάτα τη σφίγγει)Σ’αρέσω μωρό μου;Λες να την πάρω τη δουλειά;(Σκύβει τη φιλάει.Τραβά απ’το λαιμό της την κάλτσα,τη βάζει στο πουκαμισό του,γελάει.)Θα σου πάρω και αυγά μωρό μου..Σήμερα θα

μαγειρέψω εγώ.Ομελέτα με μπέικον.  (Σκοτάδι).

Ακούγεται το τραγούδι  death is not the end από murder ballads


Σχολιάστε

