Το t-shirt

Ιανουαρίου 24, 2008

Η Αντωνία 55 ετών μαζί με ένα κορίτσι 13 ετών φωτογραφίζονται από τον πατέρα του κοριτσιού, στη Disneyland, μπροστά στο ομοίωμα του ήρωα παιδικών ταινιών ΣΡΕΚ. Η σκηνή αποτυπώνει τις σκέψεις των 3 προσώπων εκείνη τη στιγμή. Το κορίτσι φορά t-shirt με στάμπα κάποια λουλουδάκια.

ΑΝΤΩΝΙΑ:
Ε! Αυτό είναι άνω ποταμών! Στο Παρίσι, στην Ευρώπη, να φτιάξουν δίπλα στο Λούβρο αυτό το έκτρωμα! Το λένε «Disneyland». Σιγά τα ωά! Ένας τενεκές με πλαστικά σκουπίδια είναι. Είκοσι ευρώ η είσοδος παρακαλώ! Για να δούμε τι; Το ένα έχει πράσινη μύτη, το άλλο δεν έχει αυτιά, εκείνο εκεί πέρα κατακόκκινο απ’ την κορφή μέχρι τα νύχια. Ποιο διεστραμμένο μυαλό είχε αυτή τη φαεινή ιδέα; Δεν το περίμενα αυτό από τους Γάλλους. Πάει έγιναν κι αυτοί Αμερική. Με έβαλαν να ποζάρω εδώ μέσα σ’ αυτά τα ανεγκέφαλα τέρατα. Όχι! Όχι! δεν φταίνε αυτά τα πλαστικά, τούτοι εδώ είναι οι ανεγκέφαλοι, πατέρας και κόρη. Η μάνα της κάτι έπιανε από αυτά που ‘λεγα για την Αφροδίτη της Μήλου. Αυτή, αυτή η μικρή έχει αποβλακωθεί από τα μίκυ μάους και τα δεν ξέρω τι! Κάθε μέρα, τρεις φορές πάει κι έρχεται στο video-club με τις ταινίες στο χέρι. Όλη την ώρα, με μια τσίχλα στο στόμα είναι. Από τα Χριστούγεννα, μου έχει πει η μάνα της, την ίδια τσίχλα έχει στο στόμα της. Το βράδυ την βγάζει, την ακουμπάει σε κάτι πλαστικό σαν ετούτα εδώ, και το πρωί, με το που ανοίγει τα μάτια της, πάλι την ξαναβάζει στο στόμα. Σίγουρα δεν είναι καλά στα μυαλά της. Πας να της μιλήσεις κι αντί για «καλημέρα» σου πετάει μια π-ρ-ά-σ-ι-ν-η τσιχλόφουσκα! Τι χημικά θα ‘χουνε βάλει να γίνει πράσινη! Ας όψεται που μου είπανε να με πάρουν μαζί, και γλίτωσα κάμποσα έξοδα, αλλιώς μόνη δε θα αξιωνόμουν ποτέ να πατήσω στο Παρίσι.

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ:
Άραγε γελάω σαν τη Σρέκα; Τι απαλά που μ’ αγκαλιάζει ο Σρεκ! Έχει μεγάλα μακριά χοντρά δάχτυλα σαν φραντζολάκια. Του μπαμπά είν’ άγρια. Έχει τόσο κόσμο εδώ! Κι όλοι γελάνε, όχι όπως πριν, στο Μούβρο, που όλοι σέρνανε τα πόδια τους σαν να πηγαίνανε σε κηδεία. Κοιτούσανε ψηλά σαν ονειροπαρμένοι. Και να έχεις και την κ. Αντωνία «η Αφροδίτη της Πύλου» χτίστηκε πριν 3000 χρόνια. 3000 είπε ή 300; Ουφ! Δε βαριέσαι! Ένα άσπρο άψυχο πράγμα είναι. Ο Σρεκ γελάει, έχει καστανά μεγάλα μάτια κι αυτιά που ακούνε όλες μου τις ευχές. Σρεκ, καλέ μου Σρεκ, βάλε τον πατέρα μου στο Μούβρο και να έρθεις εσύ να ζήσεις στο σπίτι μας. Να είμαστε μαζί με τη μαμά που δε μου χαλάει ποτέ χατίρι. Τα Χριστούγεννα της ζήτησα τον πιο μεγάλο Σρεκ που πουλούσαν στα μαγαζιά. Εντάξει, να σου πω την αλήθεια, δεν είχαμε τόσα πολλά χρήματα, και μου πήρε έναν πιο μικρό. Όλα τα λέω στον Σρεκ το μικρό. Μας ‘δωσαν δώρο και μια τσιχλόφουσκα: «Σρεκμάσα». Τις ξέρεις; Είναι πολύ γλυκιά. Εγώ άμα δεν χωνεύω κάποιον του σκάω μπροστά στη μούρη μια φούσκα και τσουπ! Εξαφανίζεται! Γι’ αυτό την έχω συνέχεια στο στόμα μου. Είναι το μυστικό μου όπλο. Σαν εσένα που έχεις το Πράσινο Μήλο και ρίχνεις τα φλούδια στα μάτια της Μάγισσας.

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙ:
Έσκασε η πιστωτική να κάνω το ταξίδι. Έτσι, να γελάει η κοριτσάρα μου κι απέ… Κοίτα την! Σε μένα γελάει. Τρελαίνεται να ποζάρει. Κοκέτααα! Στην επεξεργασία θα κόψω τη γριέτζω. Μάς ζάλισε τον έρωτα με την Αφροδίτη της Μήλου. Μωρέ, έχει κάτι βυζάκια αυτή η Αφροδίτη, αλλά τι να την κάνεις, 3000 ετών γκόμενα; Η γριέτζω θα φύγει. Είναι κι άκρη. Εύκολη δουλειά. Σιγά μη θυμούνται που την είχαμε κι αυτή φόρτωμα. Το άτιμο το χρήμα! Να ‘ρθεις εδώ, να σκάσεις μύτη το βράδυ στο Moulin Rouge, να πιεις τα beujolais σου, να σε χαζεύουν τριγύρω τα γκομενάκια. Να πεις «ήρθα στο Παρίσι», κύριος. Όχι να τα μετράς και να τρως στη μάπα τη γριά, επειδή σου λείπει ο παράς. Α! Ωραίο το μπλουζάκι της κοριτσάρας μου αλλά τα λουλουδάκια θα φύγουν. «I love Paris» με χρυσό θα βάλω. Γαμώ! Πολύ κόζικο. Δεν παίζομαι, ο πούστης. Καλλιτέχνης γεννημένος να με γλύφουν τα μοντέλα.

Σχολιάστε

