Η περικεφαλαία

Οκτώβριος 12, 2007

ΣΚΗΝΗ 1
Φρουρός: Βασιλιά μου γρήγορα είναι έτοιμοι να εισβάλλουν. Χιλιάδες παρατεταγμένοι, αναμένουν να γκρεμίσουν και τον τελευταίο λίθο της αυτοκρατορίας.
Βασιλιάς:Δεν θα επιτρέψω κάτι τέτοιο. Στο βασίλειο μας;
Φρουρός: Όλοι περιμένουν εντολή σου βασιλιά μου.
Βασιλιάς Φέρτε το σπαθί μου, την περικεφαλαία μου. Ο ίδιος με ένα χτύπημα θα κάνω κομμάτια αυτό το στρατό από δαίμονες.
Φρουρός: Είναι χιλιάδες, είμαστε πολύ λιγότεροι.
Βασιλιάς:Έχε πίστη σε μένα και εγώ στις δυνάμεις μου. Κάνε στην άκρη τώρα. Στρατιώτες έτοιμοι;
Μπαίνει στο δωμάτιο ο υπηρέτης.
Υπηρέτης: Μικρέ πρίγκιπα είναι 8 η ώρα. Μπορείτε να αφήσετε τώρα το παιχνίδι με τις κούκλες σας γιατί σας περιμένει ο πατέρας σας για δείπνο.
Μικρός πρίγκιπας:Μικρές μου κούκλες θα συνεχίσουμε την τελική μάχη με τους δαίμονες μετά το δείπνο, συγχωρέστε με.
Υπηρέτης: Ελάτε σας περιμένει.
Μικρός πρίγκιπας: Ανυπομονώ να τον δω. Μου έχει λείψει πάρα πολύ, όλο σε εκστρατείες λείπει αλλά μου υποσχέθηκε πως θα μείνει αυτή τη φορά.

ΣΚΗΝΗ 2
Χρόνια μετά σε μια επιδρομή
Βασιλιάς: Ακούς τις καμπάνες που χτυπούν;
Μέσα από τον πόλεμο έρχεται η λύτρωση. Χρόνια κρατάει αυτή η διαμάχη και το λόγο μου τώρα δεν θα προδώσω. Αντέχω, αντέχω λίγο ακόμα να σε κουβαλήσω στις πλάτες μου και να μας βγάλω από αυτό το καταραμένο κελί. Λίγο κουράγιο ακόμη και όλα τελείωσαν πια.
Πίσω μου βρίσκεται η έξοδος αλλά θέλω μια στιγμή μόνο να σταθώ σε αυτή τη ζωντανή κόλαση και να κοιτάξω στα μάτια το θάνατο.
Με βλέπεις πως σε κοιτώ; Χωρίς φόβο, χωρίς οίκτο. Ελευθερώνομαι μπροστά σου.
Το φορτίο μου είναι μεγάλο αλλά πιο ανάλαφρος δεν έχω νιώσει ποτέ μου. Κράτα το βλέμμα μου τώρα, απόλαυσε με τον ίδιο τρόπο που θα σε χορτάσω και ‘γω.
Η αίθουσα έχει ήδη αρχίσει και καίγεται, μαζί της καίγομαι και ‘γω. Έρχομαι σε σένα ολοκληρωμένος πλέον, χορτασμένος από πάθη και δόξα. Πάρε με κοντά σου δεν έχει μείνει τίποτα για μένα πλέον πίσω μου παρά σαν μοναδική κληρονομιά μου την περικεφαλαία μου που τώρα περάσει στο μοναδικό κληρονόμο του βασιλείου μου. Είθε να στολίζει παλάτια σε επόμενες γενιές που θα έρθουν. Είμαι έτοιμος. Πάρε με.

ΣΚΗΝΗ 3
Λίγο καιρό μετά
Πρίγκιπας: Δάσκαλε πριν ξεκινήσουμε, εσύ που είσαι τόσο σοφός και στην αυτογνωσία έχεις φτάσει δίδαξε και μένα.
Δάσκαλος: Κάθε μέρα που περνά, κάθε ώρα που διανύεις είναι και μια εμπειρία. Στη ζωή σου πολλές από αυτές θα έχεις αναίμακτες και μη, οι πιο έντονες θα σε διαμορφώσουν. Εγώ ακόμη μαθαίνω.
Πρίγκιπας: Πολλή τροφή μου δίνεις να μασήσω και δεν ξέρω αν μπορώ να καταπιώ. Όσο δυνατός γίνομαι τόσο πιο αδύναμος νιώθω κάτω από τη σκιά του.
Δάσκαλος: Για σένα κατέκτησε και βασίλευσε. Έχτισε.
Πρίγκιπας: Με τρόπους ανθρώπινους όμως; Με καρδιά κρύα;
Δεν μπορώ να ξεχάσω. Υπέφερα, τον εαυτό μου σαν ζωντανό πτώμα κοιτούσα.
Ναι τον αντίκρισα, σε όνειρα απατηλά με επισκέφτηκε, τον κοίταξα στα μάτια. Δεν αντέχω άλλες τις δοκιμασίες.
Δάσκαλος: Και όμως αυτές που είναι που σε έκαναν πιο δυνατό, ένα βασίλειο απέραντο έχεις να κυβερνήσεις και στο χρόνο άντεξες, πολλά σε περιμένουν. Σε προετοίμαζε ώστε όταν ερχόταν η ώρα να ήσουν έτοιμος.
Πρίγκιπας: Πάντα ευχόμουν να έρθει και τώρα που έφτασε η στιγμή νιώθω πως χάνω τη δύναμη. Σέρνομαι σαν φίδι, αυτός πετάει στον ουρανό.
Δάσκαλος: Τη δύναμη την έχεις, ήρθε η ώρα να κυβερνήσεις με το δικό σου τρόπο. Δεν είσαι ο πατέρας σου και ούτε θα γίνεις, θα βάλεις το δικό σου λίθο και μόλις περάσεις τη διαχωριστική γραμμή θάρρους και στασιμότητας τότε θα μπορέσει αυτό το βασίλειο να έρθει σε αρμονία. Άσε τη δύναμη να σε κυριεύσει. Μην αρνείσαι τη μοίρα σου.
Μόλις διαβούμε την πύλη ένας ολόκληρος κόσμος ανοίγεται στα πόδια σου.
Πάμε, η περικεφαλαία τώρα είναι δικιά σου. Πάμε ήρθε η ώρα να γίνεις βασιλιάς…

Σχολιάστε

