Τα κουμπιά

Οκτώβριος 11, 2007

2:45 π.μ.
3: Μισό!
27: Φτάνει.
3: Μισό, γαμώτο.
27: Με τίποτα.
3: Να, πάρ’ το. Δικό σου, πάρ’ το σου λέω.
27: Βάλ’ το μέσα ρε.
3: Δε γουστάρεις;
27: Όχι έτσι.
3: Ωραία, τότε σκάσε μου μισό.
27: Δεν έχω.
3: Αρχίδια!
27: Μίλα καλύτερα.
3: Έλα μωρό μου, «πεινάω».
27: Τράβα να «φας». Αλλού…
3: Από πού; Πλάκα κάνεις;
27: Οι πιο πολλοί εδώ μέσα είναι φορτωμένοι, τράβα.
3: Δεν εμπιστεύομαι ούτε τον κώλο μου εδώ μέσα. Που πας;
27: Να χτυπηθώ στο χορό. Με ξενέρωσες!
3: Δεν θες να… ;
27: Θέλω, αν το βουλώσεις.
3: Θα το βουλώσω. Με μισό. Πάμε! Έχεις καπότα;

3:10 π.μ.
3: Πού είσαι ρε μαλάκα; Τόση ώρα σε ψάχνω.
27: Βγήκα για καπότες.
3: Πήρες;
27: Αρχίδια, είναι όλα κλειστά.
3: Μίλα καλύτερα, ρε.
27: Γιατί σε προσέβαλα;
3: Δώσ’ μου!
27: Τι;
3: Μισό!
27: Φτάνει λέω.
3: Μισό, ρε γαμώτο.
27: Με τίποτα, όμως.
3: Να, πάρ’ το. Δικό σου, πάρ’ το σου λέω. Δώσ’ μου το χέρι σου.
27: Βάλ’ το μέσα ρε γύναιο. Σε βλέπουν!
3: Ε, και; Δε γουστάρεις;
27: Γουστάρω να στο κάνω και να φύγω.
3: Έλα πάμε μέσα, στο WC.
27: Βρωμάει ούρα.
3: Πάμε στις γυναικείες τότε.
27: Βρωμάει μουνίλα!
3: Ε, άει γαμήσου Χρηστάκη!
27: Πού;

3:30 π.μ.
3: Μισό!
27: Τι;
3: Ζαλίζομαι…
27: Χαλάρωσε μωρό μου…
3: Το κεφάλι μου!
27: Το μουνί μου, να λες!
3: Θα ξεράσω…
27: Όχι τώρα, χαλάρωσε.
3: Δε νιώθω καλά.
27: Τελειώνω, σκάσε. Τελειώνω, τελειώνω καύλα, εσύ;
3: Ωχ, μου σκάει…
27: Έλα τσουλάκι, το νιώθεις;
3: Μου σκάει, μου σκάει το κουμπί. Ωχ!
27: Γαμάτα!
3: Γάμα τα… Βαράει δυνατά ο πούστης, το νιώθω τρελά.
27: Τελειώνω, τελειώνω, πάρ’ τα.
3: Βγες, ρε μαλάκα, βγες σου λέω, βγες τώρα! Τώρα όμως! Έξωωωω, λέμε!
27: Σούπερ…
3: Θε μου!
27: Ποιος;

Σχολιάστε

