Το γλείψιμο της πετσέτας

Οκτώβριος 7, 2007

Αίθουσα αναμονής για οντισιόν, εκεί βρίσκεται η Εβελύνα με το σάκο της, ψαχουλεύει και βγάζει την πετσέτα…

Εβελύνα: Επιτέλους, οι δυο μας…
Πετσέτα: Ήρθε η ώρα να με ρουφήξεις;
Εβελύνα: Ναι, μόνο που δεν θυμάμαι σε ποια μεριά είσαι ποτισμένη με τις αμφεταμίνες…
Πετσέτα: Μου αρέσει πολύ όταν μου ρουφάς εκείνη τη γωνία, μόνο που δεν θα σου συνιστούσα άλλα διεγερτικά στην κατάσταση που είσαι τώρα, αν ρουφήξεις την άλλη γωνία θα αισθανθείς καλύτερα…
Εβελύνα: Νομίζω ότι αν ηρεμήσω δεν θα τα καταφέρω… (πλησιάζει στο στόμα της την άκρη με τις αμφεταμίνες.)
Πετσέτα: (Προσπαθεί να τεντωθεί.) Μη σου λέω, θα μεγαλώσει το τρακ σου, άκουσε με για μια φορά…
Εβελύνα: Ωραία, τι μου συστήνεις;
Πετσέτα: Νομίζω πως ένας συνδυασμός βιταμίνης Κ, που ενισχύει τη μνήμη, με μερικούς εμπλουτισμένους υδατάνθρακες, για ενέργεια, θα είναι ότι πρέπει. Αν θες θα ήταν καλό επίσης και το αγχολυτικό με γεύση φράουλας που είναι ο ροζ λεκές δίπλα από τον πράσινο…
Εβελύνα: … Και ο ροζ δίπλα στον καφέ;
Πετσέτα: …Αυτό είναι μαρμελάδα, και είναι δίπλα στα κρουασάν, μην κάνεις ότι τα ξεχνάς, λαιμαργία είναι.
Εβελύνα: Συνέχεια μου λες τι να κάνω, όλο υποδείξεις και συμβουλές…
Πετσέτα: …Που αν τις ακολουθούσες θα είχες περάσει σε καμιά, από τις 36 οντισιόν που έχουμε πάει μαζί, κάθε φορά του κεφαλιού σου…
Εβελύνα: …Ξέρεις εσύ, καλύτερα από μένα τι μου χρειάζεται;
Πετσέτα: Υφάνθηκα με παραδοσιακό τρόπο, ακολουθώντας τα υψηλότερα στάνταρτ της τεχνολογίας, με αγόρασες για να είμαι ο ψυχαναλυτής σου και ο ντίλερ σου, ο μάγειρας και η ερωμένη σου, η μαμά σου και ο μάνατζέρ σου. Εγώ σε λατρεύω και σε υπηρετώ και αυτό είναι το ευχαριστώ σου; Λυπάμαι αλλά δεν έχω τίποτα εναντίον της αχαριστίας… Κάνε ό,τι θες. (αναδιπλώνεται στον εαυτό της.)

Σχολιάστε

