Παπούτσια

Οκτώβριος 7, 2007

Ένας με παπούτσια Docks, χοντρά και γυαλιστερά, κι ο άλλος με εσπαντρίλιες παλιές, ξεφτισμένες, άθλιες.
A: Τι γαμάτα παπούτσια είναι αυτά?
B: Γουστάρεις?
A: Πρέπει να είναι πανάκριβα, πόσο τα πήρες?
Β: Μου τα χαρίσανε…
Α: Τώρα σου χαρίζουν και παπούτσια?
Β: …Ο καθένας δείχνει την εκτίμηση του όπως μπορεί.
Α: Θες να πεις τώρα ότι…
Β: Mε γουστάρουνε και μου το δείχνουνε, ενώ εσένα…
Α: Δε μπορεί κάτι θα έκανες…
Β: Κοίταξε να κάνεις κι εσύ τίποτα αλλιώς σε κόβω να κολλάς, με τις Εσπαντρίλιες.
Α: Μια χαρά είμαι, κι εγώ δε γουστάρω να κάνω τη μαϊμού…
Β: Τώρα με λες και μαϊμού ενώ μόλις χθες…
Α: Χθες φορούσες χειρότερες Εσπαντρίλιες από τις δικές μου.
Β: Με ένα ζευγάρι παπούτσια αλλάζεις επίπεδο, μην νομίζεις ότι θα μείνουμε καιρό φίλοι αν συνεχίσεις να φοράς αυτές τις…
Α: Μη μου πεις πως ούτε τη λέξη θες να πεις…
Β: Δεν θα το συζητήσουμε τώρα…
Α: Να το συζητήσουμε εδώ, χάνω ένα φίλο…
Β: Θα σε παρακαλούσα να μη με αποκαλείς έτσι…
Α: Παραπήρες αέρα μου φαίνεται.
Β: Εγώ τον παίρνω και το χαίρομαι!
Α: Κανόνισε να σου πω κι από πού τον παίρνεις.
Β: Λυπάμαι, δεν θα ανεχτώ τις προσβολές σου.
Α: Ε, άντε γαμήσου ρε!
(Ο Β τρώει μια εσπαντρίλια στο κεφάλι.)

Σχολιάστε

