Το μπλου τζην

Οκτώβριος 3, 2007

Νίκος: Όχι αυτό ρε, πάλι τα ίδια; Ξενερώσαμε! Τίποτ’ άλλο, πιο πρόσφατο, δεν ξέρεις; Πιάσε Evanesence. Lithium.
Εύα: Γιατί; Εμένα μ’ αρέσουν οι Scorpions.
Σπύρος: Κι αυτουνού του αρέσουν, αλλά… μην την ψάχνεις.
Νίκος: Ναι, μωρέ μαλάκα, εσύ όλα τα ξέρεις. Για πες μου, τι κατάλαβες;
Σπύρος: Σε τρώει…
Εύα: Εγώ, γιατί δεν καταλαβαίνω;
Νίκος: Πολύ εύκολα βγάζεις συμπεράσματα.
Σπύρος: Λες, ε;
Εύα: Θα μου πείτε κι εμένα;
Νίκος: Ωραία, ήταν το τραγούδι μας. Γουστάρω ακόμα τη Ρένα, αυτό δε θες να πεις;
Σπύρος: Εγώ δεν είπα τίποτα.
Εύα: Ποια είναι η Ρένα, ρε παιδιά; Γιατί δε μου λέτε;
Νίκος: Και να τη γουστάρω, εσύ τι ζόρι τραβάς;
(Ο Σπύρος παίζει και σιγοτραγουδάει το Holiday των Scorpions χωρίς να απαντάει)
Νίκος: Σε ρώτησα τι ζόρι τραβάς.
(Ο Σπύρος συνεχίζει να τον αγνοεί και να παίζει κιθάρα)
Εύα: Ρε Νίκο, ηρέμησε. Διακοπές είμαστε. Ήρθαμε εδώ να χαλαρώσουμε. Ποια είναι τέλος πάντων αυτή η Ρένα; Ή μάλλον άστο, δε θέλω να μου πεις. (Σε άλλο τόνο) Πού θα πάμε αύριο; Καμιά ιδέα;
Νίκος: Εσείς μπορείτε να πάτε όπου θέλετε. Εγώ πάντως γυρίζω τώρα στην Αθήνα. Μαλακία έκανα που ήρθα. Και το φανταζόμουνα, ότι πάλι εκεί θα φτάναμε. Όλο ζητάει αφορμή για να μου σπάσει τ’ αρχίδια.
Εύα: Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Τώρα δηλαδή είμαστε παρέα; Παρέα το λέτε εσείς αυτό; Από το πρωί που ξεκινήσαμε, τσακώνεστε χωρίς λόγο. Ρε Σπύρο, γιατί δε μιλάς; Έτσι θα πάνε και οι άλλες δυο μέρες;
Νίκος: Όχι, οι άλλες δυο δε θα πάνε έτσι, γιατί πολύ απλά εγώ δε θα είμαι εδώ. (Σηκώνεται να φύγει) Συγγνώμη, ρε Εύα. Δε φταις εσύ. Ούτε ήθελα να σου χαλάσω τις διακοπές. Έπεσες στην περίπτωση. Συγγνώμη. (Πάει να φύγει)
Σπύρος: Έτσι και κουνηθείς σε γάμησα!
Νίκος: Δεν το ’πιασα.
Σπύρος: Αυτό που άκουσες. Δεν έχεις να πας πουθενά.
Νίκος: Μπα; Και ποιος θα μ’ εμποδίσει;
(Ο Σπύρος του ρίχνει μπουνιά και ο Νίκος πέφτει κάτω)
Εύα: (ουρλιάζει υστερικά) Σταματήστε επιτέλους! Γιατί με φέρατε μαζί σας, ε; Για να βλέπω τους καυγάδες σας; Ηλίθιοι! (Βάζει τα κλάματα)
(Ο Νίκος προσπαθεί να σηκωθεί. Ο Σπύρος τον ξαναχτυπάει.)
Σπύρος: Νομίζεις ότι δεν ξέρω, ε; Επειδή κάνω τον μαλάκα; Από καιρό το ’χα μυριστεί. Σήμερα είδα και τα μηνυματάκια στο κινητό, την ώρα που πήγες τουαλέτα. «Θα βρω αφορμή και θα την κάνω, μωρό μου, δε θα καταλάβει κανείς.» Και η άλλη μου το ‘παιζε ότι έχει εξετάσεις και δε μπορούσε να ’ρθει μαζί. (Τη μιμείται) «Πρέπει να το πάρω το πτυχίο αυτή την περίοδο, μωρό. Με πρήζουν οι δικοί μου, δεν πάει άλλο». Δέκα χρόνια φίλοι, και μου παίζεις τέτοια πουστιά; Γιατί ρε μαλάκα; Αφού το ‘ξερες ότι την αγαπούσα την κουφάλα! Γιατί; (Τον κλωτσάει) Ποιος σε μάζευε όταν γινόσουνα λιώμα για τη Ρένα; Ε; Ποιος τα ’χε παρατήσει όλα και έτρεχε πίσω σου για να μην κάνεις καμιά μαλακία; Σε ρωτάω ρε μαλάκα! Λέγε! (Τον κλωτσάει συνέχεια. Χτυπάει το κινητό του Νίκου. Δεν κάνει κίνηση να το πάρει.Το κινητό χτυπάει τουλάχιστον 6 φορές. Τελικά το σηκώνει ο Σπύρος, αφού βλέπει πρώτα ποιος καλεί.) Ανησύχησες μωρό μου; Έρχεται, τώρα. Μόνο που δε θα μπορεί να σε γαμήσει απόψε. Θα χρειαστεί να του κάνεις τη νοσοκόμα. Δεν ξέρω αν έχεις και αυτό το προσόν. Α! Και την πλύστρα. Λερώθηκε το τζηνάκι του.(Το κλείνει.)
(Ο Σπύρος παίρνει την κιθάρα του και φεύγει.)
Εύα: Περίμενε. Έρχομαι κι εγώ.
(Φεύγουν)

Σχολιάστε

